20110630

FUCK

Legaliai krentu zemyn,turiu omeni,kad nebesukontroliuoju padeties,viskas nebe mano rankose ir viskas griuna. Yra du budai ir nei vienas is ju man nepatinka,first, taikytis prie situacijos, pamirsti prigimtini valdzios ir kontroliavimo jausma,second,pasukti savo kryptim ,kurioje zinosiu,kas ,kada,po ko eina ir nebesikisti i priesinga puse. Protingiausia klausyti tokio 'protas ir sirdis' sajungininko, bet, kad protui,dabar svarbiausia visokie skaiciukai, procentukai,pareiskymukai ir prasymukai, o va sirdis savo principu visada laikesi ir dabar jauciasi labai isizeidusi ir pati savo erzina. Buvau pamirsus tokius jausmus,juk gyvenau paprasta gyvenima,taikiausi prie taisykliu, na ka, eilini karta rodomi zenklai, kad visa - ne man. Nuo tokio jokio gyvenimo, labiau tiktu "buvimo", jauciu kaip bukeju ir nieko nebepasakau> jei paklaustu manes, Lauryna, kas tau? nesugebeciau sakinio suristi, o tai privestu prie "jai kaip visada, kazkas negerai, praes" ir vel liksiu ant ledo, nes dabar virsijau savo kaukiu 'i love my life' keitima, dabar visi nelaimingi arba per daug laimingi, dabar netinkamas laikotarpis taip jaustis,o as jau pavargau itemptom kojom kaip jezus sudu pavirsiumi eit- jauciu kaip esu susmigus iki puses

Komentarų nėra: